Tur och retur

Har tid att berätta dagen på tio minuter. Så det får väl bli lite kortfattat! Och varför jag bara har tio minuter på mig är för att sen ska jag fixa mig inför träningen, och det är rätt mycket som ska göras innan det.

Skolan gick bra, men blev så sjukt pisst off. Sitter kvar sen igår dock. Det går runt tjuvar som snor en massa saker och allting förästen, kan lika gärna berätta det. Men, varför jag var pisst off var för att det är så gaalet vad sjuka människor det finns! Mitt pennskrin låg i läsrummet och mina sudd var på golvet, min kritask låg vid skåpen på golvet och min Röda Tråden bok är borta? Det är boken där man skriver upp mål i. Asså, herregud? Om jag får tag på personen som har rört den så dör den. För asså, den är skitviktig lixom? Gaah!

Annars så gick väl skolan rätt bra idag, slutade vid halvtvå. Jag, Johanna & Vicky körde snöbolls krig med Jesper och hans bror, hehe. Men sen så kom sjukt omogna killar i 4an och började kasta. Så vi kastade självklart tillbaks, för man blir ju irriterad? Vi hade lixom inte gjort någonting. Så dom typ började mula oss och kastade snö innan för tröjan och allt vad det var. Skönt va? Inte ett dugg, fick typ damp! Sen så kastade typ Nicklas snö innanför min tröja och när jag vänder mig om för att hämta snö så kommer Basse och typ kastar en Isboll i mitt ansikte, och självklart så börjar jag att blöda näsblod. Min näsa kommer alltid att vara sönder, seriöst! :( Det är typ någonting som inte har läkt där inne så bara man nuddar min näsa så blöder jag. Fuck it lixom?

Nu ska jag fixa mig inför träningen, snabbt! Hörs ikväll antagligen! XX, Cecilia Sötnos!


Kommentarer
Postat av: m a x i m i l i a !

fett fin blogg! :D

allt bar med dig söööötnos?:)

2010-01-19 @ 20:26:22
URL: http://mmaximiliahollinder.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså, har du inget bättre för dig och skriva dom där onödiga kommentarerna på min blogg eller?



Gush du kan bara lägga ner, omoget och löjligt!



Ett tips :

Skaffa dig ett liv! ;)

2010-01-27 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback