Show me love.

Hej sötnosar!♥ Yepp, ni är verkligen söta! Kan inte säga varför just nu i sekunden, men det kommer nog imorgon ska ni se! Undra vart Sanja har tagit vägen? Visst, det är hennes liv och så men jag menar hon brukar ju vara inne på datan. Hon kanske inte orkar blogga eller så! Säg till då sötnos, så kan vi ta bloggpaus! :) Ska vi ta bloggpaus tycker ni förästen? Tror inte att någon kommer att svara på det, men det kan alltid vara bra att fråga, hehe. Eller bloggar jag för mycket kanske? Anyways..

Under dom timmarna jag inte har varit aktiv så har jag först och främst fixat mig lite! Sen gick jag och Romana ut med hundarna och pratade lite osånnasaker. Sen kom jag in och då skulle jag äta på direkten. Tacos faktiskt, mums fillebabba! Jag vill ut ikväll och hitta på något men nix! :( Har ingen att gå ut med faktiskt. Och det är ju svinkallt ute, höll på att frysa ihjäl när jag var ute med hunden! Men ska snart stänga av datorn, ska börja ha mina "skolrutiner" nu! Men ska lägga mig grymt sent och ska gå upp tidigt imorgon. Jag vet att jag redan har sagt så att jag skulle det men åh, ni skulle sätta er i min situation alltså! Var så grymt trött så jag slocknade faktiskt precis efter att jag hade öppnat ögonen. Är faktiskt lite trött nu också, och det är posetivt faktiskt. Nej nu ska jag vara inne på datan den sista stunden men det här blir det sista inlägget faktiskt. Kanske slänger in ett godnatt inlägg bara, ni vet? Men sen ska jag stänga av. Och det är snart alltså

Grymt gammal! :(


Kommentarer
Postat av: feelicia

-Tack så mycket, detsamma:),Jadå själv med?:)

2010-01-10 @ 20:05:48
URL: http://rosvitastrumpor.blogg.se/
Postat av: Anonym

dina ben är inte bara lite olika tjocka :S Aså, er blogg har fett tantig design och fett dålig uppdatering och inga bilder fan :S! Lägg ner bloggen!

2010-01-15 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback