@mammas & pappas dator

Hej sötnosar. Nu vänder jag på dygnet igen. Fast ska faktiskt snart ta och sova för imorgon så ska jag till morfar klockan 9. Då jag skulle behöva gå upp. Men går istället upp klockan halvåtta! Och då kommer jag att vara jättetrött oså men det får jag stå ut med. För jag ska sova vid 10 sen på kvällen, nästa dag är det skola! Vet inte vad jag ska tycka om det faktiskt. Både bra och dåligt, dvs. det har sina för och nackdelar. Ska bli nice att träffa alla oså! Och nackdelarna är lektionerna och rasterna! Får inte vara inne på rasterna = kommer att frysa ihjäl, buuhuuu!

Ska dra nu! Ska somsagt till morfar imorgon. Frivilligt. Snäll jag är! Fast med lillebror dårå. Jag slår vad om att vi kommer få bullar och typ saft. Hahaha! Men jag kommer nog hem emellan åt också! :) Då får vi se om jag hinner att blogga. Ska dricka upp min oboy nu, sen ska jag röra mig mot sängen så blir det läggdags om en timme ellerså½ Åh vad skönt. Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: tackar, jätte bra! Själv?:)

2010-01-11 @ 15:57:34
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Tack detsamma. :) jodå det är toppen förutom att jag är försyld. ;)

2010-01-12 @ 18:08:04
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback