Låååång & Roooolig dag!

Vart är PH? Är det jag som bara inte hänger med eller vad? Heheh, fan då..

Vart en sjukt nice dag! Olivia kom till våran skola så gick vi till Gransäter och mötte Evelina sen så gick vi till Vicky. Vi hade typ två val sen. Antingen kolla på när Vicky åkte skidor i teknikbacken eller kolla på A-laget i ishockey. Vi valde hockey, riktiga elakingar vi är. Hehe. Så Olivia åkte hem och skulle äta medans jag & Evelina följde med Johanna hem. Sen gick Evelina för hon skulle handla nya skor. Så kom Olivia och vi gick typ till ishallen och då ringde jag Erik & Hampus och frågade om dom kunde komma ut och möta oss, för vi ville inte gå in själv, heheh. Men det är pinsamt ju? Och sen kom Evelina. Vi hade det skooj faktiskt. Bålsta vann mot Tierp med 4-2 eller 3-2. Men hursomhelst så är jag jätteblöt om fötterna och är hur trött som helst, för jag har bara ätit lunch idag. Inte ovanligt, men är skithungrig verkligen! Orkar inte äta men nu ska jag kolla på tv och sen ska jag sussa. Ha det så bra hörni, hörs imogon. Då får ni bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback