I'm back on track!

Förlåt för att jag inte har bloggat, verkligen förlåt! Men jag har anledningar faktiskt.

Jo igår så vaknade jag tidigt, typ vid halvåtta. Sen skulle jag göra iordning mig och sen så åkte vi till morfar. Och fan vad jag var trött. Somnade tusen gånger, haha. Men när mamma kom och skulle hämta oss så ringde jobbet och det var vitkigt att hon åkte dit. Kan inte säga varför det är hemligt typ, men så åkte vi dit med bilen och det tar lång tid. Typ 2 timmar! Så vi kom inte hem föräns tio och då var jag jättetrött så jag satte bara på min mjukisdress och sen fixade jag mig för att sova faktiskt. Och idag så har jag haft träning. Fast vi åkte till kvarnkojan och åkte stjärtlapp, haha! Men vi körde lite ruggby och sprang oså. Grymt roligt var det! :) Imorgon så ska jag vara med Johanna, Evelina & Frida. Det ska väl bli roligt, men lite pinsamt för en sak ;$ Ni får tyvärr inte veta, hihi ;$ Juste, skolan idag var väl rätt bra! :) Vi har fått två nya lärare i Ma och i No, men har inte träffat hon i No;n. Men matteläraren var jätterolig faktiskt. Och snäll dårå! Vi fick lixom vara med och bestämma vad vi skulle göra för någonting på lektionerna, och vi bestämde att typ 1 gång i veckan så skulle vi göra något roligt. Inte i matteboken utan typ något spel, kolla film osånna saker. Så det blir nice. Fick grymt många frånvarodagar, men vet ni? Jag har ju varit på doktorn också! Det var jag hela tiden förut. Fick 14 ;$ Haha, men den här terminen ska jag ha mål! Jag ska högst få 10, kommer inte att gå så bra. Men jag har världens sämsta imunförsvar och min lillebror går på dagis, och ni vet hur sjuka dom blir hela tiden? -.- Lite jobbigt, men ah! Ska inte sitta mera, har suttit för mer än min tid nu, men det gör ingenting faktiskt. Nio är en ganska bra tid, men nu ska jag gå och fixa saker för imorgon, sen ska jag duscha och sen ska jag kolla på tv. Juste, te ska jag dricka också! Jag är på bra humör, hörs imorgon sweetiesar! Puss på er! Cecilia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback