I want you to know.

Det är typ bara 22 veckor kvar tills sommarlov. Okej, rätt mycket men ändå. Det är som från i Augusti tills nu. Okej, det är visst länge! :( Eller det beror på förästen. Man kan räkna som 20 veckor.. För vi har ju lixom sportlov och påsklov också! Inte så länga kvar tills dess, tror jag inte. Men det kommer gå som tåget på rälsen nu i skolan, jag gillar skolan och det har jag alltid gjort. En utav Sveriges bästa skolor, det ska bli kul att gå i skolan och att få träffa alla! Kan göra nya nyårslöften nu också. Här och nu, kommer knappt ihåg mina men det gör väl ingenting?

Bli bättre i skolan.
Få i hög grad på de flesta ämnerna på utvecklingssamtalet.
Ändra attityd mot alla.
Bli snällare.
Bara äta godis en dag i veckan -.-
Gå ut med min hund :o (bara min bror, pappa & mamma som gör)
Röra på mig mera, vara ute och gå minst 10 minuter 2 ggr i veckan. (tar med mig hunden)
Inte vara uppe för sent. Typ "ligga i sängen" klockan halvtio. Smsa till halvelva.
Stänga av datorn vid halvnio senast.

Pappa sa precis till mig att gå ut med hunden, men innan det. Dushca!

Hima ful & gammal! :(
Cecilia Söt Bremark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback