I don't wanna be anything.

Hej sötnosar mina, nu är jag tillbaks igen!♥

Vad gulligt att ni fortfarande besöker bloggen, hihi! Den har varit på nästan samma statistikslinje dom dagarna vi inte har bloggat. Men just nu så suger den, men det är lugnt det tar vi snabbt igen! Om Sanja äns orkar blogga nu då. Kommer dock inte att bli lika mycket bloggning som under jullovet, och det hoppas jag att ni förstår? För, det är ju grymt mycket läxor som jag ska göras, sen har jag ju ett liv utanför skolan och utanför bloggen. Är upptagen alla dagar utom Måndagar, då jag antingen kommer hem och bara chillar eller så är jag med någon. Men resten av dagarna har jag fullt upp! Men ska försöka att blogga så gott det bara går, det lovar jag.

Skolan idag flöt väl på. Inte så jobbig för att vara den senaste dagen på veckan och den första, så det är ju bra. Imorgon är min tidigaste dag, men jag har träning också. Hoppas att jag hinner att blogga, men det lär ni ju se förr eller senare. Juste, har inget att göra på helgerna. Eller varranan helg har jag match och på Söndagar så har jag träning faktiskt. Juste! Jag har fått en ny position. Lite roligt faktiskt! För att läs här..
I Lördags så hade vi match mot Tyresö F97. Och när vi kom dit och gick in till omklädningsrummen så sa Victoria "Pappa sa typ olika positioner som han sa att han tror att vi skulle passa som" Så rabblade hon upp mig som back, Olivia som mitt osv. Sen så kommer tränarna in och så trodde jag att dom skulle säga "Vi börjar med backlinjen som är blablabla. Och sen mittlinjen och sen Forwards. Men så sa han att jag skulle vara inneback! Och jag blev helt chockad! Så skulle jag ta utsparkarna också. Eller in, eller vafan det heter är inte så bra på det.. än! Och jag bah: Asså vafan, skojar dom eller? Men nepp, så var det. Lite krångligt i början, men sen gick det väl jättebra. Räddade ett helt öppet mål också. Det var såhär: Det var en tjej från Tyresö som kom från höger sida, vid höger stolpe ungefär. Så våran målis LillVicky hade tagit bollen, men sen så tappade hon bollen och ramlade. Så sprang tjejen förbi Vicky och hade ett heltöppet mål framför sig men så tog jag bollen och skjöt iväg den, som tur var. Men så kom det på en annan tjej i motståndarlaget som skötbollen men så fick jag den igen och sköt till Jennifer, som tur var. Ny possion somsagt, roligtroligt.

Oj, nu blev det visst långt att läsa, hoppas att ni överlever. XX, Cecilia Sötnos♥


Kommentarer
Postat av: kelli

Rösta på mig som veckans blogg hos http://jenniu.blogg.se/2010/january/dom-om-gick-vidar-i-veckans-blogg.html#comment !

2010-01-18 @ 18:14:33
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback