Here i am! :)

Det här får bli lite snabbt, för sen ska jag tvätta av sminket och kolal färdigt på PH. Någon mer än jag som älskar det pogramet? Ja, det är ju förstås paus nu. Eller reklam är väl det rätta ordet! Träningen idag gick bra och den var jätterolig. Eller vi var på kvarnkojan och åkte stjärtlapp och så. Eller nja, vi körde ruggby, fotboll, brännboll, stafett osv. Eller alltså på brännbollen så skulle man skjuta bloggen, det var rätt roligt faktiskt! ;-) Jaja, nog om det.

Tvn hackar hela tiden. Eller nej, men skärmen blir typ snabbt och sätts på igen efter ett tag. Efter PH ska jag faktiskt sova. Känner att det verkligen behövs, för jag är jättetrött! Men jag vaknar varje natt och behöver gå upp till mamma och pappa, för att det är alltid så varmt i mitt rum men hos dom är det jättekallt. Nu börjar det, vi hörs imorgon. XX, Cecilia!♥

Det blir dom här tjejorna + Johanna & Olivia imorgon faktiskt!
Det kommer att bli jätteroligt! Bilder kommer! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; hah jag vet ;$

2010-01-20 @ 16:59:35
URL: http://johannariinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback