Cecilia hära! :)

Hej sötnosar! Måste verkligen bli bättre med bloggen. Besökarna ahar sjunkit något otroligt de senaste 3 dagarna! Oups. Idag gick skolan bra, men ändå lite sådära seg. Efter skolan så var jag med Evelina, Johanna, Frida & Vicky. Vi hade väl roligt. Bilder kommer, men det kommer lite senare i veckan, eftersom att min data tid går ut om 5 minuter. Men kan sitta till nio tror jag. Gör nog ingen större skillnad! Var uppe för sent igår faktiskt. Somnade inte föräns halvtolv och jag ska upp vid 6. Höll på att somna i skolan! Men ska packa allting i för väg idag så att jag inte bnehöver gå upp så tidigt. Men det är typ sminkningen och att välja kläder som tar en sån jävla tid! Juste, har bytt peanamn nu också. Yeah, det har jag! :) från OONLINEE@ till pprecis@ - bättre eller sämre? Venneh riktigt. Men pprecis@ ser bättre ut när man skriver tycker jag dårå. Ska fixa till imorgon nu, pussen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback