/ ccceeciliaah

Hej sötnosar. Förlåt för att jag inte har uppdaterat. Fy jävlar vad trott jag var i morse alltså! Somnade vid 3 kanske sen så skulle jag typupp klockan 9 men jag somnade om tretusen gånger tills jag inte var trött längre. Vilket inte var bra, måste ju lixom gå och lägga mig tidigt! För jag somnar typ oftast den tiden jag ska gå upp på skoldagar? Haha. Men jag ska verkligen skärpa mig i skolan nu. Inte ha så många frånvarodagar, var ju lixom hos doktorn och det vill jag ta igen, koncentrera mig bättre, inte prata lika mycket (haha!) inte försova mig, inte komma försent, gå upp klockan 6 varje morgon, göra läxorna i tid osv. Då tror jag att jag klarar det! Och ämnet jag är bäst på är nog.. Engelska kanske. Yepp! Sen är jag rätt dålig på det mesta. Asså jag har blivit mycket sämre det här året faktiskt? Eller den förra terminen. Jag var så jävla mycket bättre i Matte då, och så. Men i sommar efter sommarlovet kommer det att gå som bäst! Åhjuste, måste verkligen plugga mycket, speciellt på So, Svenska, Matte, Svenska osv. Vi har ju nationella proven snart. Oh my god! Kommer inte att klara det. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback