Bloggpaus!

Hej sötnosar! Träningen idag gick sådära väl. Hände inte något speciellt, men får sjukt ont på olika ställen. Som höften, knäna och fötterna. Knäna är för att man lätt får knäskador när man kör fotboll sen också för att jag hade typ stukat mitt knä förut. Fötterna, eller hälarna* är för att min hälscena är lite cp. Nej, men är plattfotad :$ Ska egentligen använda sula, men nix :$ Och höften, vet jag inte. Ingen aning faktiskt. Ska gå och lägga mig tidigt idag, det vill säga om en timme ungefär. För våran lärare läser en hel jävla SO lektion och då håller jag på att somna. Not good! Mår inte så bra heller :( Men över till något annat! :) Är lite bussy nu är helgen, är också rätt tråkigt att blogga nu, för Sanja bloggar ju inte så ofta, tyvärr! :( Men hon har ett eget liv och hon bestämmet, that's right! Och ja, nu kommer vi till det hära igen. Bloggapaus? Nepp, det har aldrig blivit så.

Men nu menar vi det. Sötnosar, tyvärr det är bloggpaus nu! Det här blir det sista inlägget faktiskt. Men inte så länge, några dagar kanske. Och om ni har tid så kanske vi slänger in ett eller flera inlägg. Men som det ser ut just nu så har vi bloggpuas! Ha det bäst, kika in snart och se om den är över för det kommer inte att vara så länge! :) Ha det bäst, sakna oss inte nu för mycket.

BLOGGPAUS FÖR SANJA & CECILIA NU, THAT'S RIGHT
!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej!!!!!!!!! :(:(:(

2010-01-15 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback