Till en speciell person.

Denhär texten går ut till min älskade storebror Marco.
Det kanske verkar lite konstigt att jag skriver en text till min egen bror men jag älskar honom över allting annat! Marco, tack för allt. Det är du som har fått mej att stå på benen. Dej kan jag alltid lita på. Jag kan säga allting till dej brorsan, saker jag inte kan prata med mamma och pappa om kan jag alltid prata med dej om. Saker som jag gjort men kanske ångrar, saker som du har gjort fel kan du alltid säga till mej att jag inte ska göra. Minns perioden när mamma och pappa tänkte skiljas, du sa'' Sanja det kommer att lösa sig'' och det gjorde det. Du har värkligen hjälpt mej genom allt! Dom gånger du märkt att jag har mått dåligt har du alltid tröstat mej och stöttat mej. Du har fått mej att orka helt enkelt. Du säger alltid att jag ska vända mej till dej om nån tex, har vart dum för då får dom med dej att göra. Du är inte bara bror från samma mor du är även som en kompis för mej. Vi kan alltid umgås och ha roligt tillsammans, du är 2 år äldre så what ? Vi har alltid kul. Minnena är ju oslagbara, hahhahahah dör av skratt. Men visst vi bråkar IBLAND, men det är ett tecken på att vi älskar varandra. Hälften av alla gånger vi bråkar är bara på skoj. Jag vill iaf tacka dej för att du alltid finns och för allt du gjort. Jag älskar dej Marco Nickola Mitrovic även kallad storebror, du är mitt allt. / Din egen lillasyster Sanja Maria Mitrovic.
( Gammal bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback