Nolifer

Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.

- Har du pussat nummer 2 ?
Amanda - Nej
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Gris? - HAHAHAH!
- När ska du träffa nummer  24 ?
Jakob - Vet inte han är sjuk ;)
- Är nummer 18 söt ?
Elli - klart hon är sötast! <3
 Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Fanny - Underbar!
- Gillar du nummer 14 ?
Fanny J - klart jag gör! :)
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Anna - Ah
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Jennifer - Ingen aning!
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Jag - Ah, självklart? -.-
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
Axel - Nej
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
JuliaK - Höhöh, asså "gå ut" ah, men inte dejt ;p
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Clara - Olika ;) 
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Ellinore - Haha självklart! <3
- Vad har du och nummer 25 för relation ?
Jennifer - Again? Öhm.. Bra antar jag. Hon är väl som min syster..
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
JenniferS - Haha, vet inte! =)
det bästa med nummer 37?
Kundservice - Naaaaada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback