Med Maysa.

Idag spela vi tunering i huddingehallen, vi kom trea det va ganska bra. När allt va slut va typ klockan 5 och jag och maysa drog hem t mej. Vi duscha, sminka oss, platta håret osv.. Sen drog vi t hockeyhallen för killarna hade haft träning men vi träffade bara söta ullman :) Sen drog vi t coop och träffa världens roligaste kille som heter emil och san. Dom typ köpte godis och sen gick vi ut utanför coop och körde ''herren på teppan''. Haha nej men jag ville inte bli nerputtad så jag satte mej ned. Senj typ satte vi oss högst upp på snöhögen och snackade. Jag garvade åt ALLT värkligen ALLT emil sa, han är såå rolig. Sen vid typ 10 drog dom och då kom mamma och hämta oss. Nu ska vi titta på film men här kommer lite bilder från kvällen :)<3


( Lite bilder på mej och Maysa )

Kommentarer
Postat av: seval

tjena sanja!! kan ja få ditt msn

2009-12-29 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback