Here we go again!

Tjenixen sötnosar! Internet slutade att funka förut, menmen.. Kollade lite på tv då osådära, sen fixade jag väl mig. Yeah! ;-) Outfit får ni på min andra dator, för sitter på mammas och pappas just nu! Gästerna har faktiskt inte kommit än? Haha. Jaja, jag har lagat mat *stolt* Tacos blev det. Men lämnade mitt i allt för orkade inte, och egentligen så måste jag städa där nu, men orkar somsagt inte. Har inte äns städat rummet än! Orkade inte det heller.. Ska ringa mami nu, hoppas att ni får en bra Nyårsafton hörni för jag kommer tyvärr inte kuynna uppdatera mer! Puss på er!♥ Åhjuste, det fanns folk som sa att vi skulle skriva vem det var ifrån. Asså på msn, och vi ska bli bättre ;-) /Cecilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback