HAPPY NEW YEAR!

Tjenixen sötnosar! Vore egentligen sova nu eftersom att jag har en massa att göra imorgon! Eller ja, idag rättare sagt. Sista dagen på 2009, yeah. Lite sorligt lixom, men asså år 2010 det ska fan bli det bästa året någonsin! Det ska bli en ny start på livet, om man säger så. Sen får vi ju gäster imorgon, och dom ska sova här. Pappas "bästavän" och hans familj. Och asså, mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Det betyder att jag måste städa. Åh god, kill me. Det är någonting jag verkligen inte orkar. Alla andra har redan städat, men jag är lite seg sådära. Ni ska se mitt rum alltså! Asshole alltså. Jag orkar verkligen inte städa, det är det sista jag vill! Men å andra sidan är det ju bra och så mycket fräschare. Förövrigt så orkar jag inte. Jag har typ redan tagit upp det men ah. Somsagt så har jag en jävla massa att göra. Jag vaknar vid tolv sen kollar jag på tv ett tag till typ ett - halvtvå, sen datorn och där fastnar jag och sen ska jag städa, och det kan ju ta ett par timmar! Och dom kommer vid 5 tror jag. Alltså fyfan! Jajaja, bara snackar om ingenting as usal dårå. Haha?

Kvällens drog förästen.. Ostbågar och Cola ;$ Tjockis. Gud, handlar inte alla mina inlägg om hur tjock jag är? Det kommer säkert sluta med att jag får fettma och inte kan lyfta mit bigass upp ifrån stolen, så sitter jag här fastklistrat med ostbågar, godis, chips och cola och sen kommer mina bekymmer upp igen! "Nej, jag får bara ta liite i taget, det ska ju räcka tills någon köper nytt åt mig!" Hmm.. Man kan ju alltid drömma.. Fast å andra sidan så tror jag inte att det skulle vara så omöjligt, och det skulle verkligen inte förvåna mig om min tröja spricker och mina byxknappar går upp på en helt offentlig plats.. Tillexempel i skolan! Heh, ska iallafall dricka cola nu ;$ Sen får vi se vad som händer.. Om jag äns kommer komma till köket förästen..? Har ju inte lyft asset på ett tag, och sen dess har jag ju svulla. Ah, as u know. Gagglar about nothing. Kyss på mitt bigass!♥

I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback