God natt, påriktigt nu!


Haha asså jävla nörd jag var! Cooling, är jag nu. Men shit, vad mycket jag har förändrats.
Men asså nu ska jag iallafall göra mig iordning för läggdags, för asså..
Aah, somsagt det är verkligen mycket som ska göras! Och för er som inte fattade den där bilden..
Det där inlägget skrev jag för ett år sen! Och jag startade upp bloggen dagen innan.
Asså den här dagen. Så idag har jag bloggat i exakt ett år. Grattis till mig!♥

EDIT:
Måste bara säga att vi har mer besökare nu på bloggen än vad jag
hade på den bloggen som jag pratade om, varje dag.
Haha sorliga jävel jag var. Kommer ihåg att jag blev asglad,
när jag hade 19 besökare ;$ Gullig jag var! ;$$$$$$ ELLER INTE!


Kommentarer
Postat av: J

vad heter din gamla blogg? :)

2009-12-31 @ 17:58:38
Postat av: Hanan

vad heter din gamla blogg? :)

2009-12-31 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback