;-S

Hej igen sötnosar! Åh, jag mår nästan illa av att vara här hemma. Så har låst in mig på rummet och vill aldrig mer komma ut. Tyvärr måste jag det alltså. Nemen, är grymt mätt! Har ätit tacos, chips, vindruvor och druckit läsk! Sen har vi på jättehög musik och alla barn bara skriker. Vill bara komma bort härifrån för stunden alltså! Jaja, det är nyårsafton om 13 minuter exakt. C00lt ju! Ett helt nytt år lixom. Saknar förrförra året... Eller asså 2008;as nyår. Då var vi gatan, drack champange och alla räknade ner (skrek) och var as glada och allt. Fyfan! 12 minuter nu. Haha, vad lite jag har hunnit skriva ;-) Menmen! Ska skriva vid tolvnågonting sen också, men nu ropar dom på mig. Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback